מעוניינים לקנות מדפסת חדשה לבית או לעסק? האם ידעתם כי מחירי המדפסות בטכנולוגיית תלת מימד ירדו באופן משמעותי בשנים האחרונות? האם מדפסת תלתעיצוב במות לאירועים הוא נושא מורכב שמחייב התייחסות לשורה ארוכה של אלמנטים. בין היתר, יש לבחור היכן בדיוק למקם את הבמה ביחס לתאורה, איפה לשים את העמדה המרכזית של הנואם או המשתתפים וכמובן מה להציג על הרקע שלהם. התצוגה על הרקע מכונה “גב במה” והיא מדגישה את הערך המוסף של עיצוב במות מקצועי לעומת עיצוב במות לאירועים רגילים.

בראש ובראשונה, עיצוב במה נועד על מנת לייצר אווירה מסוימת עבור המשתתפים והקהל. בעזרת עיצוב גב במה ניתן לקבוע את הטון של האירוע ולייחד אותו בהשוואה לאירועים אחרים. שנית, אפשר להוסיף גב במה לכל במה קיימת – כמו למשל במסגרת השכרת במות לאירועים פרטיים או עסקיים. במילים אחרות, גב הבמה הוא אלמנט שהופך את האירוע לאישי ומעניק לו טאצ’ ייחודי.

מה הן הדרכים לעצב גב במה?

אחרי שמבינים מדוע חשוב לעצב גב במה ניתן להיכנס לעובי הקורה ולבדוק באיזה דרכים אפשר לעשות את זה. הדרך הראשונה היא להשתמש בעיצוב גב סולידי, רגיל ומסורתי כמו למשל באמצעות העמדת רולר או פוסטר. בנוסף, יש במות שמאחוריהן יש קיר ועליו אפשר לתלות תמונות כחלק מהעיצוב הכללי.

הדרך השנייה והטובה יותר היא לבצע עיצוב גב במה באמצעות הדפסת תלת ממד. הדפסה כזו משנה לחלוטין את האופן שבו רואים את הבמה, מדגישה אלמנטים שחשובים עבור מי שנמצא במרכזה ויכולה לעשות גם את ההבדל מבחינת הצופים וקהל היעד. במקביל, הדפסת תלת ממד מעשירה את האלמנטים הדקורטיביים שיש על הבמה כי היא חדה, איכותית ומדויקת בהשוואה לשיטות הדפסה אחרות.

עיצוב גב במה בדוכנים וביתנים

למשרדים ולכל מי שמרבה להדפיס כדאי להשקיע בדגם איכותי של מדפסת לייזר, עדיף מתוצרת מותג מוכר ואמין. המכשיר נועד להדפיס על ניירות וחומרי גלםיש מקרים שבהם עיצוב גב במה באמצעות הדפסת תלת ממד מיועד דווקא עבור דוכנים וביתנים. כאן משתמשים באותה שיטה של הדפסה תלת ממדית ועיצוב גב במה, אך בין היתר גם בשביל לתחום שטח באופן יעיל ועל מנת להפריד בין הביתן לבין דוכנים אחרים. גב הבמה שמעוצב עם הדפסת תלת ממד יכול להוות תחליף לקירות הביתן ומלבד חלוקת המתחם הוא גם מאפשר את הפיכת החלק האחורי של הדוכן לכרזה מעוצבת.

הדפסת תלת ממד של טקסטים, תמונות ואלמנטים גרפיים היא בעלת משמעות שיווקית אדירה בכל הנוגע לעיצוב גב במה בדוכנים וביתנים. לעומת אירועים פרטיים או עסקיים שבהם גב הבמה מעוצב כדי להעביר מסר אינפורמטיבי, לבעלי דוכנים וביתנים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשני. הם צריכים לדאוג לעיצוב מלוטש של כל אזור הבמה והמתחם ועבורם הדפסה תלת ממדית מספקת את המענה המקיף והאידיאלי.

שימוש בגב במה לצורך הסתרת הנואמים

גב במה ממותג הוא כאמור עניין הכרחי ברוב סוגי האירועים ובביתנים ודוכנים משתמשים בו גם על מנת לייצר בידול שיווקי ומסחרי. בתוך כך, חשוב להכיר את השימוש הפונקציונאלי בגב במה לצורך הסתרת הנואמים. בפועל, בכנסים גדולים או באירועים משמעותיים שבהם יש מספר רב של נואמים צריך להסתיר את אלו שעדיין לא הגיע תורם לעלות על הבמה. הדרך להסתיר את הנואמים היא להפריד ביניהם לבין הקהל בעזרת גב במה שמעוצב באמצעות הדפסת תלת ממד.

הדפסת תלת ממד הופכת את המחיצה בין הנואמים לבין הקהל לחלק מהבמה. לבסוף, גב הבמה שמעוצב בהדפסת תלת ממד יכול לשמש כעמדת צילום: כל מה שצריך לעשות בשביל להפוך את גב הבמה לעמדת צילום מחמיאה הוא לבצע הדפסה תלת ממדית של לוגואים, נותני חסויות ועוד אלמנטים גרפיים שאותם בוחרים מראש.

אולי יעניין אותך גם?

• • מדפסות תלת מימד בשירות עסקים קטנים לחצו כאן

• • מדפסת תלת מימדית לחצו כאן

• • רעיונות למיתוג העסק באמצעות מדפסות תלת מימד לחצו כאן