מציאת מתנה ייחודית יכולה להיות קשה ומתסכלת, אבל ההמצאות החדשות בתחום הדפסות ה-D3 יכולות לעזור לכם במשימה זו. יש לא מעט רעיונות למתנות שתוכלו להתאים אישית כדי להפתיע את יקיריכם ביום ההולדת, בחג או בכול הזדמנות אחרת, לדוגמה:

  • תליון קלאסי לשרשרת מעוצב בצורה מוגדרת או אמורפית, לפי בחירתכם. לתליון תוכלו גם להוסיף זוג עגילים מודפסים ב-D3. התליון והעגילים פשוט נשלפים מתוך ערכה שטוחה.
  • מחזיק עפרונות מעולה לאומנים הקטנטנים שבבית. הוא מעוצב כך שניתן לשלוף בקלות כל עיפרון, ולהחזירו למקומו.
  • חלק עליון מעוצב וצבעוני מתלבש מעל לכוס זכוכית ומאפשר ליצור אגרטל פרחים מקסים.
  • בובה מעוצבת שאפשר ליצור מההתחלה או להזמין ערכת DIY שמאפשרת לילדה או לילד לעצב את הבובה בעצמם.
  • כיסוי לאייפון שמאפשר להתחדש מדי פעם ולהחליף בקלות את כיסוי הטלפון. אפשר לבחור כיסוי מעיצוב קיים או לעצב אותו בעצמכם.

אלה רק חלק מהרעיונות שאפשר היום לעצב באמצעות הדפסה תלת מימדית של צעצוע או אביזר כלשהו. אבל אחת האפשרויות היותר מהממות שזמינות היום בשוק התלת מימד הוא עט שמדפיס ב-D3.

העט הקסום שמאפשר לכם לכתוב באוויר

האם אי פעם דמיינתם שאפשר יהיה להמחיש את השרטוטים שלכם ולהחיות אותם בשלושה מימדים? אז עכשיו זה אפשרי, הודות לעט הייחודי ש”כותב” בעזרת חומר תרמופלסטי חם שמתקשה בתוך שניות. זהו עט תלת מימד שיכול לשמש, למשל, ליצירת העתקים מדהימים של הפסלים והבניינים המפורסמים ביותר בעולם, כולל מגדל אייפל בפריז והביג בן בלונדון.

הדרך שבה עובד העט התלת מימדי כוללת נימה דקיקה של פלסטיק שנמתחת מהעט, מתקררת מידית באוויר ויוצרת מבנה מוצק ויציב. העט מאפשר למשתמש ליצור באוויר ממש כל דבר שאפשר לחשוב עליו, בין אם זה תכשיט, קישוט, מודל אדריכלי או אהיל. האפשרויות של מה שאפשר ליצור הן בלתי מוגבלות. חוץ מזה, אפשר להשתמש בעט הקסום הזה בתוך דקות, ואין צורך במחשב, תוכנה או ידע טכני כלשהו.

האדם שיקבל מכם את העט כמתנה יתפעל עד כמה המוצר החדש הזה הוא יפה וקל לשימוש. במקביל, הוא אף פעם לא ישכח את המתנה המיוחדת שהבאתם לו, מתנה ייחודית שלא הייתה קיימת עד כה בשוק.

בעצם, עטים תלת מימדיים לוקחים את הכתיבה והשרבוט לרמה חדשה לגמרי. המצאה זו נחשבת לאחת המגניבות, ורק כשכותבים באוויר בפעם הראשונה, אפשר להבין על מה כל המהומה. הקו ששורבט באוויר פשוט נשאר שם, זה מדהים.

אבל איך זה עובד?

3d-printed-gifts2

לפני השימוש צריך לחמם את העט. זמן חימום העט הוא מהיר ונורית מובנית בעט מאותתת שהעט מוכן לשימוש. לאחר מכן מכניסים חוט פלסטיק לתוך העט. העט כולל שתי מהירויות ושני חיצים. לוחצים על המהירות הרצויה ורואים איך הפלסטיק מתחיל לזרום אל מחוץ לעט. מחברים בין הקווים המצוירים באוויר, לפי בחירת המשתמש, ואפשר גם להחליף צבעים תוך כדי היצירה על ידי החלפת צבע הפלסטיק שבתוך העט. כדי לעשות זאת לוחצים על שני הלחצנים שעל העט והוא יפלוט את הפלסטיק החוצה.

העט מתאים לכול מי שהוא בן 8 ומעלה בהשגחת מבוגר ואפשר להשתמש בו בנוחות גם ביד ימין וגם ביד שמאל.