אנשים רבים בוחרים היום לקנות צעצועים לילדיהם באינטרנט, במקום לנסוע מחנות צעצועים אחת לשנייה כדי למצוא את מה שהם מחפשים. קניית צעצועים באינטרנט יכולה להציל אתכם לא רק מבזבוז כסף, דלק וזמן, אלא גם לשחרר אתכם מלחפש משהו שאולי אפילו לא תמצאו על המדף בחנות הרגילה.

טרנד נוסף שהולך וצובר יותר ויותר פופולריות, לצד החנויות המקוונות לצעצועים, הוא שירותי הדפסת תלת מימד. לטובת יצירת צעצועים בהתאמה אישית.

לקנות בלחיצת כפתור

נחזור רגע לחנויות המקוונות. נניח שאתם גרים בבאר שבע, אין שום סיבה שלא תוכלו ליהנות מהצעצועים האיכותיים שמציעה לכם חנות מקוונת דווקא בכרמיאל הרחוקה. בין אם אתם מחפשים חול קינטי או משחקי פוקסמיינד לילדים שלכם, ובין אם אתם מחפשים ציוד ג׳מבורי איכותי ובמחירים טובים, כמו בריכות כדורים, מזרוני פעילות ואפילו נדנדות פעילות – אין שום סיבה להימנע מלחפש מוצרים אלה במרחבי הרשת, במקום לצאת למסע פיזי מעצבן מחנות לחנות.

רכישת צעצועים לילדים מעולם לא הייתה קלה יותר, הודות לחנויות צעצועים מקוונות איכותיות, המציעות שפע של אפשרויות. החנויות המקוונות מציעות מבחר עצום של צעצועים פופולריים ביותר, וחלקם מציעות גם אוספים ייחודיים של צעצועים ומשחקים המיוצרים בקפידה ובזהירות רבה.

עיצוב גב במה בדוכנים וביתנים

למשרדים ולכל מי שמרבה להדפיס כדאי להשקיע בדגם איכותי של מדפסת לייזר, עדיף מתוצרת מותג מוכר ואמין. המכשיר נועד להדפיס על ניירות וחומרי גלםיש מקרים שבהם עיצוב גב במה באמצעות הדפסת תלת ממד מיועד דווקא עבור דוכנים וביתנים. כאן משתמשים באותה שיטה של הדפסה תלת ממדית ועיצוב גב במה, אך בין היתר גם בשביל לתחום שטח באופן יעיל ועל מנת להפריד בין הביתן לבין דוכנים אחרים. גב הבמה שמעוצב עם הדפסת תלת ממד יכול להוות תחליף לקירות הביתן ומלבד חלוקת המתחם הוא גם מאפשר את הפיכת החלק האחורי של הדוכן לכרזה מעוצבת.

הדפסת תלת ממד של טקסטים, תמונות ואלמנטים גרפיים היא בעלת משמעות שיווקית אדירה בכל הנוגע לעיצוב גב במה בדוכנים וביתנים. לעומת אירועים פרטיים או עסקיים שבהם גב הבמה מעוצב כדי להעביר מסר אינפורמטיבי, לבעלי דוכנים וביתנים אין הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשני. הם צריכים לדאוג לעיצוב מלוטש של כל אזור הבמה והמתחם ועבורם הדפסה תלת ממדית מספקת את המענה המקיף והאידיאלי.

להדפיס ברגע צעצועים מותאמים אישית

גב במה ממותג הוא כאמור עניין הכרחי ברוב סוגי האירועים ובביתנים ודוכנים משתמשים בו גם על מנת לייצר בידול שיווקי ומסחרי. בתוך כך, חשוב להכיר את השימוש הפונקציונאלי בגב במה לצורך הסתרת הנואמים. בפועל, בכנסים גדולים או באירועים משמעותיים שבהם יש מספר רב של נואמים צריך להסתיר את אלו שעדיין לא הגיע תורם לעלות על הבמה. הדרך להסתיר את הנואמים היא להפריד ביניהם לבין הקהל בעזרת גב במה שמעוצב באמצעות הדפסת תלת ממד.

הטכנולוגיה של ימינו מציעה לא רק צעצועים בלחיצת כפתור על המסך, אלא גם הדפסה של צעצועים מותאמים אישית באמצעות הטכנולוגיה המשגעת את העולם כולו – מדפסת תלת מימד.

בטח גם אתם מתרגשים מהאפשרויות שמציעה הדפסת ה-D3, במיוחד כאשר היא מאפשרת ליצור מגוון של צעצועים ומשחקים עם גימורים בטוחים (קצוות עגולים ולא חדים), ועשויים מחומרים שאינם רעילים, כמו למשל:

• יצירת מפלצת משלכם – צעצוע מתאים לילדים בכול גיל. ילדים אוהבים לצייר ולעצב בעצמם. אז למה לא לאפשר להם ליצור מפלצת משלהם? הטכנולוגיה מאפשרת לקחת ציור ידני של הילד ולהפוך אותו לצעצוע תלת ממדי באמצעות מדפסת D3. התוצאות הן מדהימות וייחודיות לחלוטין.

• יצירת לגו מותאם אישית – כל ילד אוהב לגו, וכל הורה יודע שמדובר במשחק לא זול. אפשרות מגניבה היא לתת לילדים ליצור לגו מותאם אישית משלהם באמצעות הדפסת D3. במקום לשחק עם 5 דמויות של אנשים צהובים באותה תלבושת, הם יכולים להדפיס, למשל, ראשים שניתן להצמיד לדמויות הלגו. אחד ממשחקי ה-D3 הכי קוליים שיש.

• ליצור פאזלים מטורפים. פאזל הוא משחק שכל הורה רוצה לתת לילד שלו. מדפסת D3 מעניקה הזדמנות לעצב לעצמכם מפאזלים משלכם. הפאזלים הם תלת ממדיים והם משתנים מבחינת הגודל ודרגת הקושי שהם מעמידים בפני הילד. לדוגמה, פרה תלת מימדית, עשויה מחלקי פאזל שונים.

• לצייר משהו בעזרת עט תלת ממדי. אין צורך לרכוש מדפסת תלת ממד יקרה, אם אפשר להשתעשע בעט תלת מימדי. עטים אלה זמינים במחירים סבירים, יחסית. הם קלים מאוד לשימוש והילדים נהנים מהם מאוד. הילד רק צריך להתחיל לחשוב על משהו, ולהתחיל לצייר אותו באוויר. עם קצת תרגול, הילד יקבל תוצאות מצוינות. קיימת אפשרות גם להחליף את צבעי העט. יש יצרנים אשר מציעים מודלים של עט שפועל ללא חימום הקצה, מה שהופך אותו להרבה יותר בטוח לשימושם של ילדים צעירים יותר.

• לבנות רחפן. רחפנים זעירים שמפגינים ביצועים טובים, מיוצרים עם חלקים מודפסים במדפסת תלת מימד, וניתן לרכוש רחפן שכזה עם מצלמה. אמנם המחיר אינו זול, אבל בהתחשבות באיכות ובמגניבות שלו, נראה שזה צעצוע נהדר עבור ילדים מבוגרים יותר שרוצים לצלם את העולם מלמעלה בפארק או על חוף הים.

• לנגן בכלי נגינה בלתי רגיל. ללמוד לנגן על פסנתר או גיטרה, זה נהדר אבל לא כל ילד יכול להתמיד, להתאמן וליהנות מהנגינה. רוב הילדים מעדיפים לקבל סיפוק מידי, והם פתוחים לצאת ולחקור את יוצאי הדופן. הדפסה בתלת מימד של צעצוע מוזר קצת שיכול לנגן, היא קלה מאוד ולפעמים גם הרבה יותר כיפית מכלי הנגינה הסטנדרטי.

• יצירת חלקים כיפיים וחינוכיים. ילדים, לא רק אוהבים ללמוד ולהבין את הטכנולוגיה, הם גם חייבים לעשות זאת. מה שנראה לנו בימינו כדבר מוזר, יהפוך בעתיד לדבר שיהיה חלק מעולמם של הילדים. לכן, אפשר לעודד אותם להתעניין בטכנולוגיה על ידי רכישת ספר המלמד על הדפסה בתלת ממד. ספר שכזה מעניק עיצובים והדרכה כיצד ליצור את הדמויות, והוא מתנה נהדרת לבית שיש בו מדפסת תלת מימד.

אולי יעניין אותך גם?