אנחנו חיים בעידן מרתק. הטכנולוגיות לא מפסיקות להשתכלל ובמידה משמעותית, ומספקות לנו יותר ויותר אפשרויות, כולל דברים שעד לפני כמה שנים רובנו אפילו לא חלם עליהם (ולמרבה המזל היו כאלה שכן חלמו – ומימשו). מדפסות תלת ממד הן דוגמה מצוינת אחת למגמה הנ”ל וגם בתחום הדפוס ה”רגיל” ישנם מוצרים חדשניים שכדאי להכיר. בפרט יכולים להפיק מכך תועלת בעלי עסקים שמבקשים לחסוך זמן ולצמצם את ההוצאות.

מדפסת תלת מימד להדפסה מהירה ומדויקת

עסקים שכחלק מהפעילות השוטפת שלהם נדרשים לייצר דגמים שונים – וישנו כמובן מגוון רחב מאוד של עסקים כאלה, בתחום הצעצועים, האביזרים לרכב, ההיי-טק, עיצוב הבית, התעופה, האריזות ועוד ועוד – יכולים לחסוך זמן יקר וגם לא מעט כסף עם מדפסת תלת הממד מדגם Duplicator 6 PLUS.

זהו מכשיר אמין לחלוטין, אינטואיטיבי לשימוש (בין השאר בעזרת תוכנה חינמית שמסופקת ביחד איתו), מהירות העבודה שלו מרשימה והכי חשוב, התוצאות איכותיות במיוחד. מאפיין נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא התמיכה בקוד פתוח, ובזכותה חופש הפעולה הנרחב של כל עסק שבוחר בדגם זה. גודל משטח ההדפסה הוא 18 * 20 * 20 ס”מ, החומרים שאותם ניתן להזין למכונה על-מנת שתיצור את המודל הרצוי הם ABS, PEVA, PVA, HIPS ו-PLA, ועוד יתרון הוא הממדים הצנועים של המדפסת שלא תופסת כמעט מקום בעסק.

עט תלת מימד – לעסקים ביתיים מתקדמים

גם עסקים קטנים, ואפילו עסקים ביתיים, יכולים ליהנות מכל היתרונות של טכנולוגיית ההדפסה ב-3D. עט תלת ממד הוא מצד אחד מכשיר מתקדם להפליא בעל ביצועים מרשימים מאוד ומצד שני עלותו נמוכה, כמה מאות שקלים בלבד.

התוצאות האיכותיות מושגות בין השאר בזכות השליטה המוחלטת במהירות שבה זורם החומר, כך שניתן ליצור גם חלקים עדינים וגם חלקים קשיחים, והכל בקלות. החומר האידיאלי לשימוש עם העט הנוח הוא PLA וכן ניתן לעבוד גם עם ABS. העבודה עצמה מבוססת על תנועת יד חופשית, באוויר או על שולחן, והפיכת כל מודל שעולה לנו בדמיון למציאות מוחשית. העט אידיאלי כאמור לעסקים קטנים בתחומים כמו ייצור תכשיטים, ייצור אקססוריז, ציורים בתלת ממד, בובות ועוד.

60-90 עמודים בדקה – עם מדפסת לייזר איכותית

קטגוריה נוספת של מכונות משוכללות שחוסכות לכל בעל עסק זמן, והרבה (ולכן גם תורמות להפחתת ההוצאות שהרי זמן שווה כסף), היא מדפסות לייזר איכותיות. גם בעולם שהופך לדיגיטלי, ובקצב מהיר, עדיין ישנם לא מעט מקרים שבהם נדרשת הדפסה על נייר. עבור עסקים שזקוקים באופן שוטף לחוברות, ברושורים ותכנים מודפסים אחרים, רכישת מדפסת לייזר איכותית בעלת קצב הדפסה מהיר היא צעד מתבקש שכאמור חוסך זמן יקר.

כדאי לדעת שבימינו ישנן גם מדפסות שמגיעות לקצב של 60-90 עמודים בדקה, וזאת מבלי לתפוס יותר מדי מקום (שהרי גם שטח הוא משאב יקר ערך בכל עסק), בלי להרעיש ובלי תקלות, כך שלבעל העסק מובטח ראש שקט באמת – ובפרט אם הוא רוכש גם מכונות כריכה אמינות.

אפשרויות כריכה מגוונות

בחלק גדול מהמקרים עסק שמדפיס כמויות גדולות יחסית של פריטים זקוק גם לכריכה. אי לכך, מכונות כריכה אמינות הן תוספת חיונית וחשוב להקפיד על איכותן בדיוק כפי שמקפידים על איכות ההדפסה. למעשה, לאיכות מכונת הכריכה חשיבות גבוהה אף יותר, וזאת מהסיבה הפשוטה שהיא זו שמבטיחה לספר או לחוברת עמידות מרבית (וגם רושם ראשוני חיובי במיוחד).

בקטגוריה זו ישנן שתי אופציות עיקריות: כריכה קשה וכריכה בחום. לכל אחת מהן יתרונות וחסרונות, ומוצרים שעבורם היא אידיאלית, ולכן מומלץ לרכוש מכונת כריכה מחברה שמייצרת את שני הסוגים ויכולה להמליץ לכם על סמך יושרה מלאה מהו המכשיר האופטימלי עבור הצרכים הספציפיים שלכם.